Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері - Ескелді ауданы https://balpyk-bi.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері - Ескелді ауданы DataLife Engine Мектеп педагог-психологының құқықтары мен міндеттері https://balpyk-bi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/6321-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html https://balpyk-bi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/6321-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері
Мектептегі психологиялық қызмет – әрбір баланың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына әсер ететін жағдайлармен қамтамасыз ету негізгі мақсаты болып табылатын білім беру жүйесіндегі арнайы сала.
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу. 
Қызметтің негізгі мәселелеріне кіретіндер:
  • әр жас кезеңінде балалардың тұлғалық интеллектуалдық дамуына қолдау көрсету, олардың бойында өзін тану және өзін жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру;
  • -білім беру мекемелерінде әлеуметтік-психологиялық климаттың жағымды үйлесімді болуына қолдау көрсету;
  • -білім беру бағдарламаларын олардың мазмұны мен игеру тәсілдерін оқушылардың, тәрбиелеушілердің ақыл-ой және тұлғалық мүмкіндіктеріне бейімдеу мақсатында психологиялық қамтамасыз ету;
  • білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік жағдайды психологиялық талдау, негізгі мәселелерді айқындау және олардың туындау себептерін, шешілу жолдары мен құралдарын анықтау;
  • балалардың, жеткіншектер мен жастардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және жеңе білу ;
  • мамандардың кәсіби іс-әрекетіне, білім беру бағдарламалары мен жобаларына, оқу-әдістемелік құралдарға психологиялық сараптама;
  • үздіксіз білім беру процесінде бір сатыдан екінші сатыға ауысу кезіндегі психологиялық — педагогикалық жағдайларды әзірлеу және жасау;
  • білім беру тәжірибесіне психология ғылымының жетістіктерін енгізу мен оларды таратуға қолдау көрсету;
  • білім беру жүйесі мамандарының іс-әрекетін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.
Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері. Мектеп психологының құқықтық мәртебесі
  1. Мектеп психологы – жоғары психологиялық білімі бар маман.
  2. Қызметтік кесімді айлық, еңбек демалысының ұзақтығы, педагогикалық жүктеменің тарифтелген көлемі ҚР Білім және ғылым министрлігінің нормативті құжаттарына сәйкес белгіленеді.
  3. Психолог қызметі санаттар негізінде (19 дан 16-ға дейінгі дәреже) әрбір мектепте – білім беру мекемесіне кем дегенде бір психолог болып тағайындалады. 500-ден астам тәрбиеленушілері бар білім беру мекемелерінде психолог мамандардың саны көбейтіледі.
  4. Мектеп психологының жұмыс тәртібі мектептің жалпы тәртібіне сай болуы тиіс және оны білім беру мекемесінің директоры бекітеді. Психологтың жұмыс уақыты бағдарлық талаптарды ескере отырып ұйымдастырылады.
  5. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысы үшін табысты іс-әрекетке қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін арнайы жабдықталған бөлме бөлінеді.
  6. Мектеп психологы әрбір оқу жылының басында мектептің педагогикалық кеңесінде тыңдалатын және білім беру мекемесінің директоры бекітетін өз іс-әрекетінің жоспарын жасайды.
  7. Мектеп психологы өз іс-әрекетіне есеп жүргізіп отырады және әрбір оқу жылының соңында атқарылған жұмыс туралы есеп береді, ол білім беруді басқарудың тиісті деңгейде жалпы мектептік есепке енгізіледі.
  8. Психолог іс-әрекетіне жалпы бақылауды жоғары тұрған психологиялық қызмет, мектеп директоры және педагогикалық кеңес бекітілген бағдарлама негізінде жүзеге асырады.
  9. Мектеп психологы оқу орны әкімшілігінің нұсқауларын, егер олар психологтың негізгі мақсаттарына, міндеттеріне және этикалық кодексіне қарама-қайшы болса, орындамауға құқылы.
  10. Білім беру мекемесінің психологы өз іс-әрекетін әкімшілікпен, педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, медициналық қызметпен, кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлім қызметімен, т.б. тығыз байланысты жүргізуге міндетті.
  11. Өзінің іс-әрекетінде мектеп психологы ұйымдық-психологиялық, дамытушылық, психофасилитациялық, психопрофилактикалық, психодиагностикалық және психокоррекциялық бағыттарды жүзеге асырады.
П с и х о л о г:
  • оқу-тәрбие үрдісінің барлық субъектілерімен жұмыс істеудің формаларын және  істерін таңдауға, жұмыстың белгілі бір кезеңге арналған маңызды бағыттарын атап көрсетуге, жұмыстың көптеген түрлерін жүргізу кезектілігін белгілеуге;
  • оқу орнының басшылығына психологиялық қызметтің тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін идеялар ұсынуға;
  • оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру жөніндегі қажетті мектеп құжаттамаларын оқып-үйренуге;
  • оқу-тәрбие үрдісімен байланысты әр түрлі мәселелерді талқылайтын жиындар мен мәжілістерге белсенді қатысуға;
  • педагогикалық және мектеп ұжымдарында әр түрлі психологиялық зерттеулер мен тестілер жасауға, пайдалануға, түзетуге және жүргізуге;
  • тәжірибелік психологияның ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарының психология кафедраларымен, психологиялық ассоциациялармен, психолог-практиктермен тұрақты іскерлік байланысты жүзеге асыруға;
  • әр түрлі конференцияларға, семинарларға, симпозиумдарға тәжірибе алмасу мен өз біліктілігі мен кәсібилігін жетілдіру мақсатында қатысуға;
  • мектеп әкімшілігіне, педагогтарға, ата-аналарға, оқушыларға әртүрлі психологиялық мәселелер бойынша ұсыныс-кеңестер беруге қ ұ қ ы л ы.
П с и х о л о г:
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
  • Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
  • Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
  • Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
  • Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
  • Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
  • Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
  • Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
  • Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.
     
     
Психологтың ұстаным әдебі:
  1. Бүлдіріп алма! Өз біліміңді игілік үшін қолдан!
  2. Баға беруге асықпа! Әсіресе, теріс баға беруге әуестенбе! Теріс бағаны дауыстап айтпа!
  3. Әр адамды қазір қандай, сол тұрғыда «сөзсіз оң қабылдау» (Роджерс). Өзіңе сеніп келген баланы түсінуге тырыс.
  4. Кәсіби құпияны сақта. Оқушылар, педагогтар, ата-аналар туралы оларға қандай да кесел келтіретін мәліметтерді хабарлауға қатаң тыйым салынады.
  5. Жұмыстағы әріптестеріңді, олардың кәсіби шығармашылығы мен жұмыс әдістерін өз бетінше таңдау құқығын сыйла.
  6. Өзге адамдар алдында әріптестерге қатынасты жұмыстағы жағдайларды талқылама!
  7. Білікті бол! Өзің жеткілікті дәрежеде игермеген техника мен әдістемелерді қолданба!
  8. Клиентпен өзара шекараңды біл! Клиентке өзі туралы аса қымбат құпияларын ашуға мүмкіндік берме, оны белгілі бір арақашықтықта ұста, әйтпесе оның құрметі мен сенімін жоғалтып алуға болады.
  9. Клиенттің өз құқықтары мен қылықтарына өзі жауап беру мүмкіндігін тартып алма! Клиентке өз тағдыры үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру қажет.
  10. Өз біліміңді көрмеге қойма! Клиентке кез-келген сәтте сөйлеуге, ойын айтуға мүмкіндік бер.
  11. Клиентке теріс ақпарат берме. Психолог кей кезде өзі біле бермейтін нәрсе туралы айтып, соңынан ол жалған нәрсе туралы мойындағысы келмеуі мүмкін. Бұл клиенттің де, психологтың да өмірін күрделендіруге, немесе қате шешім қабылдауға алып келуі мүмкін.
  12. Клиенттің психологиялық процедураларға міндетті түрде қатысуы және ерікті түрде қатысу принципін сақта.
  13. Ө­зіңді адам ретінде және маман ретінде құрметте!

]]>
Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері
Мектептегі психологиялық қызмет – әрбір баланың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына әсер ететін жағдайлармен қамтамасыз ету негізгі мақсаты болып табылатын білім беру жүйесіндегі арнайы сала.
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу. 
Қызметтің негізгі мәселелеріне кіретіндер:
  • әр жас кезеңінде балалардың тұлғалық интеллектуалдық дамуына қолдау көрсету, олардың бойында өзін тану және өзін жетілдіру қабілеттерін қалыптастыру;
  • -білім беру мекемелерінде әлеуметтік-психологиялық климаттың жағымды үйлесімді болуына қолдау көрсету;
  • -білім беру бағдарламаларын олардың мазмұны мен игеру тәсілдерін оқушылардың, тәрбиелеушілердің ақыл-ой және тұлғалық мүмкіндіктеріне бейімдеу мақсатында психологиялық қамтамасыз ету;
  • білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік жағдайды психологиялық талдау, негізгі мәселелерді айқындау және олардың туындау себептерін, шешілу жолдары мен құралдарын анықтау;
  • балалардың, жеткіншектер мен жастардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және жеңе білу ;
  • мамандардың кәсіби іс-әрекетіне, білім беру бағдарламалары мен жобаларына, оқу-әдістемелік құралдарға психологиялық сараптама;
  • үздіксіз білім беру процесінде бір сатыдан екінші сатыға ауысу кезіндегі психологиялық — педагогикалық жағдайларды әзірлеу және жасау;
  • білім беру тәжірибесіне психология ғылымының жетістіктерін енгізу мен оларды таратуға қолдау көрсету;
  • білім беру жүйесі мамандарының іс-әрекетін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.
Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері. Мектеп психологының құқықтық мәртебесі
  1. Мектеп психологы – жоғары психологиялық білімі бар маман.
  2. Қызметтік кесімді айлық, еңбек демалысының ұзақтығы, педагогикалық жүктеменің тарифтелген көлемі ҚР Білім және ғылым министрлігінің нормативті құжаттарына сәйкес белгіленеді.
  3. Психолог қызметі санаттар негізінде (19 дан 16-ға дейінгі дәреже) әрбір мектепте – білім беру мекемесіне кем дегенде бір психолог болып тағайындалады. 500-ден астам тәрбиеленушілері бар білім беру мекемелерінде психолог мамандардың саны көбейтіледі.
  4. Мектеп психологының жұмыс тәртібі мектептің жалпы тәртібіне сай болуы тиіс және оны білім беру мекемесінің директоры бекітеді. Психологтың жұмыс уақыты бағдарлық талаптарды ескере отырып ұйымдастырылады.
  5. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысы үшін табысты іс-әрекетке қажетті жағдайларды қамтамасыз ететін арнайы жабдықталған бөлме бөлінеді.
  6. Мектеп психологы әрбір оқу жылының басында мектептің педагогикалық кеңесінде тыңдалатын және білім беру мекемесінің директоры бекітетін өз іс-әрекетінің жоспарын жасайды.
  7. Мектеп психологы өз іс-әрекетіне есеп жүргізіп отырады және әрбір оқу жылының соңында атқарылған жұмыс туралы есеп береді, ол білім беруді басқарудың тиісті деңгейде жалпы мектептік есепке енгізіледі.
  8. Психолог іс-әрекетіне жалпы бақылауды жоғары тұрған психологиялық қызмет, мектеп директоры және педагогикалық кеңес бекітілген бағдарлама негізінде жүзеге асырады.
  9. Мектеп психологы оқу орны әкімшілігінің нұсқауларын, егер олар психологтың негізгі мақсаттарына, міндеттеріне және этикалық кодексіне қарама-қайшы болса, орындамауға құқылы.
  10. Білім беру мекемесінің психологы өз іс-әрекетін әкімшілікпен, педагогикалық ұжыммен, ата-аналармен, медициналық қызметпен, кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлім қызметімен, т.б. тығыз байланысты жүргізуге міндетті.
  11. Өзінің іс-әрекетінде мектеп психологы ұйымдық-психологиялық, дамытушылық, психофасилитациялық, психопрофилактикалық, психодиагностикалық және психокоррекциялық бағыттарды жүзеге асырады.
П с и х о л о г:
  • оқу-тәрбие үрдісінің барлық субъектілерімен жұмыс істеудің формаларын және  істерін таңдауға, жұмыстың белгілі бір кезеңге арналған маңызды бағыттарын атап көрсетуге, жұмыстың көптеген түрлерін жүргізу кезектілігін белгілеуге;
  • оқу орнының басшылығына психологиялық қызметтің тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін идеялар ұсынуға;
  • оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру жөніндегі қажетті мектеп құжаттамаларын оқып-үйренуге;
  • оқу-тәрбие үрдісімен байланысты әр түрлі мәселелерді талқылайтын жиындар мен мәжілістерге белсенді қатысуға;
  • педагогикалық және мектеп ұжымдарында әр түрлі психологиялық зерттеулер мен тестілер жасауға, пайдалануға, түзетуге және жүргізуге;
  • тәжірибелік психологияның ғылыми орталықтармен, жоғары оқу орындарының психология кафедраларымен, психологиялық ассоциациялармен, психолог-практиктермен тұрақты іскерлік байланысты жүзеге асыруға;
  • әр түрлі конференцияларға, семинарларға, симпозиумдарға тәжірибе алмасу мен өз біліктілігі мен кәсібилігін жетілдіру мақсатында қатысуға;
  • мектеп әкімшілігіне, педагогтарға, ата-аналарға, оқушыларға әртүрлі психологиялық мәселелер бойынша ұсыныс-кеңестер беруге қ ұ қ ы л ы.
П с и х о л о г:
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
  • Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
  • Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
  • Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
  • Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
  • Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
  • Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
  • Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
  • Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.
     
     
Психологтың ұстаным әдебі:
  1. Бүлдіріп алма! Өз біліміңді игілік үшін қолдан!
  2. Баға беруге асықпа! Әсіресе, теріс баға беруге әуестенбе! Теріс бағаны дауыстап айтпа!
  3. Әр адамды қазір қандай, сол тұрғыда «сөзсіз оң қабылдау» (Роджерс). Өзіңе сеніп келген баланы түсінуге тырыс.
  4. Кәсіби құпияны сақта. Оқушылар, педагогтар, ата-аналар туралы оларға қандай да кесел келтіретін мәліметтерді хабарлауға қатаң тыйым салынады.
  5. Жұмыстағы әріптестеріңді, олардың кәсіби шығармашылығы мен жұмыс әдістерін өз бетінше таңдау құқығын сыйла.
  6. Өзге адамдар алдында әріптестерге қатынасты жұмыстағы жағдайларды талқылама!
  7. Білікті бол! Өзің жеткілікті дәрежеде игермеген техника мен әдістемелерді қолданба!
  8. Клиентпен өзара шекараңды біл! Клиентке өзі туралы аса қымбат құпияларын ашуға мүмкіндік берме, оны белгілі бір арақашықтықта ұста, әйтпесе оның құрметі мен сенімін жоғалтып алуға болады.
  9. Клиенттің өз құқықтары мен қылықтарына өзі жауап беру мүмкіндігін тартып алма! Клиентке өз тағдыры үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру қажет.
  10. Өз біліміңді көрмеге қойма! Клиентке кез-келген сәтте сөйлеуге, ойын айтуға мүмкіндік бер.
  11. Клиентке теріс ақпарат берме. Психолог кей кезде өзі біле бермейтін нәрсе туралы айтып, соңынан ол жалған нәрсе туралы мойындағысы келмеуі мүмкін. Бұл клиенттің де, психологтың да өмірін күрделендіруге, немесе қате шешім қабылдауға алып келуі мүмкін.
  12. Клиенттің психологиялық процедураларға міндетті түрде қатысуы және ерікті түрде қатысу принципін сақта.
  13. Ө­зіңді адам ретінде және маман ретінде құрметте!

]]>
admin Wed, 01 Sep 2021 16:01:56 +0600
Функциональная обязанность педагога-психолога https://balpyk-bi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/6320-funkcionalnaja-objazannost-pedagoga-psihologa.html https://balpyk-bi.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter/6320-funkcionalnaja-objazannost-pedagoga-psihologa.html
                          Функциональная обязанность педагога-психолога
 
 
 1. Общие положения 
1.     
 Настоящая должностная инструкция разработана на основе Закона об образовании РК, квалификационных характеристик должностей педагогических работников организаций образования, утвержденных приказом Министерства образования и науки Республики Казахстан от 27 августа 2002 года № 629. При составлении инструкции учтены правила аттестации педагогических работников, утвержденных приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 декабря 2004 года № 1051.
2.     
 Педагог – психолог назначается и освобождается от должности директором школы на период отпуска и временной нетрудоспособности педагога – психолога его обязанности могут быть возложены на педагога, имеющего соответствующую подготовку или педагога – психолога иной школы. Временное исполнение обязанностей в этих случаях осуществляется на основании приказа директора школы, изданного с соблюдением требований законодательства о труде.
3.     
 Педагог – психолог должен иметь высшее профессиональное образование без предъявления требований к стажу работы.
4.     
 Педагог – психолог подчиняется непосредственно директору школы.
5.     
 Педагогу – психологу непосредственно подчиняются классные руководители.
6.     
 В своей деятельности педагог – психолог руководствуется Конституцией и законами Республики Казахстан, актами и указами Президента Республики Казахстан, решениями Правительства Республики Казахстан, областного департамента образования, районного отдела образования, правилами и нормами охраны труда, техники безопасности и противопожарной защиты, а также Уставом, Положением и иными правовыми актами средней школы (в том числе Правилами внутреннего трудового распорядка, приказами и распоряжениями директора, настоящей должностной инструкцией), трудовым договором (контрактом).
7.     
 Педагог – психолог должен знать Декларацию прав и свобод человека, нормативные документы, регулирующие вопросы охраны труда, здравоохранения, профориентации, занятости обучающихся и их социальной защиты, общую психологию, педагогическую психологию и общую педагогику, психологию личности и дифференциальную психологию, детскую и возрастную психологию, социальную психологию, медицинскую психологию, детскую нейропсихологию, патопсихологию, психосоматику, основы дефектологии, психотерапии, сексологии, психогигиены, профориентации, профессиоведения и психологии труда, психодиагностики, психологического консультирования и психопрофилактики, методы активного обучения, социально – психологического тренинга общения, современные методы индивидуальной и групповой профконсультации, диагностики и коррекции нормального и аномального развития ребенка, правила и нормы охраны труда, техники безопасности и противопожарной защиты.
8.     
 Педагог – психолог соблюдает Конвенцию о правах ребенка
 
 2. Функции
 
 Основными направлениями деятельности Педагога – психолога являются: 
1.     
 Осуществление профессиональной деятельности, направленной на

 сохранение психического, соматического и социального благополучия
 
 обучающихся в процессе воспитания и обучения в школе.
2.     
 Содействие охране прав личности в соответствии с Конвенцией по

 охране прав ребенка.
 
 3. Должностные обязанности
 
 Педагог – психолог выполняет следующие должностные обязанности:
 
 
 3.1 Способствует гармонизации социальной сферы учреждения и
 
 осуществляет превентивные мероприятия по профилактики
 
 возникновения социальной дезадаптации.
 
 
2.     
 Определяет факторы, препятствующие развитию личности обучаемых, учащихся группы «риска» и принимает меры по оказанию различного вида психологического помощи (психокоррекционной, реабилитационной и консультативной).
3.     
 Выявляет причины отклоняющегося поведения у учащихся и проводит коррекционную работу.

 3.4. Оказывает помощь обучающимся, родителям (лицам, их заменяющим),
 
 педагогическому коллективу в решении конкретных проблем.
 
 3.5. Проводит психологическую диагностику различного профиля и
 
 предназначения.
6.     
 Составляет психолого-педагогические заключения по материалам исследовательских работ с целью ориентации преподавательского коллектива, а также родителей (лиц, их заменяющих) в проблемах личностного и социального развития обучающихся.
7.     
 . Ведет документацию по установленной форме и использует её по назначению.
8.     
 Участвует в планировании и разработке развивающих и коррекционных программ образовательной деятельности с учетом индивидуальных и половозрастных особенностей личности обучающихся, способствует развитию у них готовности к ориентации в различных ситуациях жизненного и профессионального самоопределения.
9.     
 Осуществляет психологическую поддержку творчески одаренных обучающихся, содействует их развитию и поиску.
10. 
 Определяет степень отклонений (умственных, физических, эмоциональных) в развитии обучающихся, а также различного вида нарушений социального развития и проводит их психолого-педагогическую коррекцию.
11. 
 Формирует психологическую культуру обучающихся, педагогических работников и родителей (лиц, их заменяющих),в том числе и культуру полового воспитания.
12. 
 Консультирует работников образовательного учреждения по вопросам развития данного учреждения, практического применения психологии, ориентированной на повышение социально-психологической компетентности обучающихся, педагогических работников, родителей (лиц, их заменяющих).
13. 
 Осуществляет мониторинг по изучению профильной ориентации, мотивации педагогических кадров к введению предпрофильной подготовки и профильного обучения.
14. 
 Участвует в комплектовании профильных классов на основе психолого-педагогической диагностики.
3.     
 Права

 Педагог-психолог имеет право в пределах своей компетентности:
1.     
 Самостоятельно выбирать формы и методы работы с обучающимися и

 планировать её исходя из общего плана работы школы и
 
 педагогической целесообразности.
2.     
 Участвовать в работе Педагогического совета школы.
3.     
 На защиту профессиональной чести и достоинства.
4.     
 Знакомиться с жалобами и другими документами, содержащими оценку

 его работы, давать по ним объяснения
5.     
 Защищать свои интересы самостоятельно или через представителя, в

 том числе адвоката, в случае дисциплинарного расследования или
 
 служебного расследования, связанного с нарушением педагогом норм
 
 профессиональной этики.
6.     
 На конфиденциальность дисциплинарного (служебного) расследования

 за исключением случаев, предусмотренных законом.
7.     
 Повышать квалификацию.
8.     
 Аттестовываться на добровольной основе на соответствующую

 квалификационную категорию и получить ее в случае успешного
 
 прохождения аттестации.
 
9.     
 Давать обучающимся во время занятий и перемен обязательные

 распоряжения, относящиеся к организации занятий и соблюдению
 
 дисциплины, привлекать обучающихся к дисциплинарной
 
 ответственности в случаях и порядке, установленных Правилами о
 
 поощрениях и взысканиях обучающихся в школе.
 
 
 5. Ответственность
 
 
1.     
 За неисполнение или ненадлежащее без уважительных причин Устава и Правил внутреннего трудового распорядка школы, законных распоряжений директора средней школы и иных локальных нормативных актов, должностных обязанностей, установленных настоящей Инструкцией, в том числе за не использование предоставленных прав, Педагог – психолог несет дисциплинарную ответственность в порядке, определенном трудовым законодательством. За грубое нарушение трудовых обязанностей в качестве дисциплинарного наказания может быть применено увольнение.
2.     
 За применение, в том числе однократное, методов воспитания (воздействия), связанных с физическим и\или психическим насилием над личностью обучающегося, педагог-психолог может быть освобожден от занимаемой должности в соответствии с трудовым законодательством и Законом Республики Казахстан «Об образовании». Увольнение за данный проступок не является мерой дисциплинарной ответственности.
3.     
 За нарушение правил пожарной безопасности, охраны труда, санитарно – гигиенических правил организации учебно-воспитательного процесса педагог – психолог привлекается к административной ответственности в порядке и в случаях, предусмотренных административным законодательством.
4.     
 За виновное причинение школе или участникам образовательного процесса ущерба в связи с исполнением (неисполнением) своих должностных обязанностей педагог – психолог несет материальную ответственность в порядке и в пределах, установленных трудовым и\или гражданским законодательством.

 
 
 
5.     
 Взаимоотношения

 Связи по должности педагог – психолог:
 
 
1.     
 Педагог – психолог работает в режиме нормированного рабочего дня

 по графику, составленному исходя из 36-часовой рабочей недели и утвержденному директором школы.
 
 
2.     
 Педагог – психолог планирует свою работу на каждый учебный год и каждую учебную четверть. План работы утверждается директором школы не позднее пяти дней с начала планируемого периода.
3.     
 Представляет директору письменный отчет о своей деятельности объемом не более пяти машинописных страниц в течение 10 дней по окончании каждой учебной четверти.
4.     
 Получает от директора школы информацию нормативно – правового и организационно – методического характера, знакомится под расписку с соответствующими документами.
5.     
 Визирует приказы директора школы по вопросам организации учебно– воспитательного процесса.
6.     
 Систематически обменивается информацией по вопросам, входящим в свою компетенцию, с педагогическими работниками школы, учащимися и родителями.

 
 
 
 ]]>

                          Функциональная обязанность педагога-психолога
 
 
 1. Общие положения 
1.     
 Настоящая должностная инструкция разработана на основе Закона об образовании РК, квалификационных характеристик должностей педагогических работников организаций образования, утвержденных приказом Министерства образования и науки Республики Казахстан от 27 августа 2002 года № 629. При составлении инструкции учтены правила аттестации педагогических работников, утвержденных приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 24 декабря 2004 года № 1051.
2.     
 Педагог – психолог назначается и освобождается от должности директором школы на период отпуска и временной нетрудоспособности педагога – психолога его обязанности могут быть возложены на педагога, имеющего соответствующую подготовку или педагога – психолога иной школы. Временное исполнение обязанностей в этих случаях осуществляется на основании приказа директора школы, изданного с соблюдением требований законодательства о труде.
3.     
 Педагог – психолог должен иметь высшее профессиональное образование без предъявления требований к стажу работы.
4.     
 Педагог – психолог подчиняется непосредственно директору школы.
5.     
 Педагогу – психологу непосредственно подчиняются классные руководители.
6.     
 В своей деятельности педагог – психолог руководствуется Конституцией и законами Республики Казахстан, актами и указами Президента Республики Казахстан, решениями Правительства Республики Казахстан, областного департамента образования, районного отдела образования, правилами и нормами охраны труда, техники безопасности и противопожарной защиты, а также Уставом, Положением и иными правовыми актами средней школы (в том числе Правилами внутреннего трудового распорядка, приказами и распоряжениями директора, настоящей должностной инструкцией), трудовым договором (контрактом).
7.     
 Педагог – психолог должен знать Декларацию прав и свобод человека, нормативные документы, регулирующие вопросы охраны труда, здравоохранения, профориентации, занятости обучающихся и их социальной защиты, общую психологию, педагогическую психологию и общую педагогику, психологию личности и дифференциальную психологию, детскую и возрастную психологию, социальную психологию, медицинскую психологию, детскую нейропсихологию, патопсихологию, психосоматику, основы дефектологии, психотерапии, сексологии, психогигиены, профориентации, профессиоведения и психологии труда, психодиагностики, психологического консультирования и психопрофилактики, методы активного обучения, социально – психологического тренинга общения, современные методы индивидуальной и групповой профконсультации, диагностики и коррекции нормального и аномального развития ребенка, правила и нормы охраны труда, техники безопасности и противопожарной защиты.
8.     
 Педагог – психолог соблюдает Конвенцию о правах ребенка
 
 2. Функции
 
 Основными направлениями деятельности Педагога – психолога являются: 
1.     
 Осуществление профессиональной деятельности, направленной на

 сохранение психического, соматического и социального благополучия
 
 обучающихся в процессе воспитания и обучения в школе.
2.     
 Содействие охране прав личности в соответствии с Конвенцией по

 охране прав ребенка.
 
 3. Должностные обязанности
 
 Педагог – психолог выполняет следующие должностные обязанности:
 
 
 3.1 Способствует гармонизации социальной сферы учреждения и
 
 осуществляет превентивные мероприятия по профилактики
 
 возникновения социальной дезадаптации.
 
 
2.     
 Определяет факторы, препятствующие развитию личности обучаемых, учащихся группы «риска» и принимает меры по оказанию различного вида психологического помощи (психокоррекционной, реабилитационной и консультативной).
3.     
 Выявляет причины отклоняющегося поведения у учащихся и проводит коррекционную работу.

 3.4. Оказывает помощь обучающимся, родителям (лицам, их заменяющим),
 
 педагогическому коллективу в решении конкретных проблем.
 
 3.5. Проводит психологическую диагностику различного профиля и
 
 предназначения.
6.     
 Составляет психолого-педагогические заключения по материалам исследовательских работ с целью ориентации преподавательского коллектива, а также родителей (лиц, их заменяющих) в проблемах личностного и социального развития обучающихся.
7.     
 . Ведет документацию по установленной форме и использует её по назначению.
8.     
 Участвует в планировании и разработке развивающих и коррекционных программ образовательной деятельности с учетом индивидуальных и половозрастных особенностей личности обучающихся, способствует развитию у них готовности к ориентации в различных ситуациях жизненного и профессионального самоопределения.
9.     
 Осуществляет психологическую поддержку творчески одаренных обучающихся, содействует их развитию и поиску.
10. 
 Определяет степень отклонений (умственных, физических, эмоциональных) в развитии обучающихся, а также различного вида нарушений социального развития и проводит их психолого-педагогическую коррекцию.
11. 
 Формирует психологическую культуру обучающихся, педагогических работников и родителей (лиц, их заменяющих),в том числе и культуру полового воспитания.
12. 
 Консультирует работников образовательного учреждения по вопросам развития данного учреждения, практического применения психологии, ориентированной на повышение социально-психологической компетентности обучающихся, педагогических работников, родителей (лиц, их заменяющих).
13. 
 Осуществляет мониторинг по изучению профильной ориентации, мотивации педагогических кадров к введению предпрофильной подготовки и профильного обучения.
14. 
 Участвует в комплектовании профильных классов на основе психолого-педагогической диагностики.
3.     
 Права

 Педагог-психолог имеет право в пределах своей компетентности:
1.     
 Самостоятельно выбирать формы и методы работы с обучающимися и

 планировать её исходя из общего плана работы школы и
 
 педагогической целесообразности.
2.     
 Участвовать в работе Педагогического совета школы.
3.     
 На защиту профессиональной чести и достоинства.
4.     
 Знакомиться с жалобами и другими документами, содержащими оценку

 его работы, давать по ним объяснения
5.     
 Защищать свои интересы самостоятельно или через представителя, в

 том числе адвоката, в случае дисциплинарного расследования или
 
 служебного расследования, связанного с нарушением педагогом норм
 
 профессиональной этики.
6.     
 На конфиденциальность дисциплинарного (служебного) расследования

 за исключением случаев, предусмотренных законом.
7.     
 Повышать квалификацию.
8.     
 Аттестовываться на добровольной основе на соответствующую

 квалификационную категорию и получить ее в случае успешного
 
 прохождения аттестации.
 
9.     
 Давать обучающимся во время занятий и перемен обязательные

 распоряжения, относящиеся к организации занятий и соблюдению
 
 дисциплины, привлекать обучающихся к дисциплинарной
 
 ответственности в случаях и порядке, установленных Правилами о
 
 поощрениях и взысканиях обучающихся в школе.
 
 
 5. Ответственность
 
 
1.     
 За неисполнение или ненадлежащее без уважительных причин Устава и Правил внутреннего трудового распорядка школы, законных распоряжений директора средней школы и иных локальных нормативных актов, должностных обязанностей, установленных настоящей Инструкцией, в том числе за не использование предоставленных прав, Педагог – психолог несет дисциплинарную ответственность в порядке, определенном трудовым законодательством. За грубое нарушение трудовых обязанностей в качестве дисциплинарного наказания может быть применено увольнение.
2.     
 За применение, в том числе однократное, методов воспитания (воздействия), связанных с физическим и\или психическим насилием над личностью обучающегося, педагог-психолог может быть освобожден от занимаемой должности в соответствии с трудовым законодательством и Законом Республики Казахстан «Об образовании». Увольнение за данный проступок не является мерой дисциплинарной ответственности.
3.     
 За нарушение правил пожарной безопасности, охраны труда, санитарно – гигиенических правил организации учебно-воспитательного процесса педагог – психолог привлекается к административной ответственности в порядке и в случаях, предусмотренных административным законодательством.
4.     
 За виновное причинение школе или участникам образовательного процесса ущерба в связи с исполнением (неисполнением) своих должностных обязанностей педагог – психолог несет материальную ответственность в порядке и в пределах, установленных трудовым и\или гражданским законодательством.

 
 
 
5.     
 Взаимоотношения

 Связи по должности педагог – психолог:
 
 
1.     
 Педагог – психолог работает в режиме нормированного рабочего дня

 по графику, составленному исходя из 36-часовой рабочей недели и утвержденному директором школы.
 
 
2.     
 Педагог – психолог планирует свою работу на каждый учебный год и каждую учебную четверть. План работы утверждается директором школы не позднее пяти дней с начала планируемого периода.
3.     
 Представляет директору письменный отчет о своей деятельности объемом не более пяти машинописных страниц в течение 10 дней по окончании каждой учебной четверти.
4.     
 Получает от директора школы информацию нормативно – правового и организационно – методического характера, знакомится под расписку с соответствующими документами.
5.     
 Визирует приказы директора школы по вопросам организации учебно– воспитательного процесса.
6.     
 Систематически обменивается информацией по вопросам, входящим в свою компетенцию, с педагогическими работниками школы, учащимися и родителями.

 
 
 
 ]]>
admin Wed, 01 Sep 2021 15:59:34 +0600